Newsletter
Informácia o novinkách a akciách na Váš e-mail
Notebook DELL

Tablet ASUS

Toner KM C308

|
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Záručné a reklamačné podmienky (ďalej „RMA“) platné od 1.2.2012
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
-
Tieto RMA upravujú vzťah medzi firmou IKARO,s.r.o. (predavajúci) a kupujúcim.
-
Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri reklamáciach sa riadia Zákonom na ochranu spotrebiteľa(č. 634/1992 zb.), Občianskym zákonníkom (č. 40/1964 zb.), Obchodného zákonníka (č. 513/1991 zb.) a Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zasielkovom predaji (č. 108/2000 zb.).
-
Všetky dodávky tovaru a služieb podliehajú RMA. Kupujúci prijíma platnosť RMA odberom tovaru alebo služieb u predávajúceho.
2. KONTROLA TOVARU PRI ODBERE
-
Pri osobnom odbere reklamujte nekompletnosť a poškodenie tovaru ihneď. Dodatočné reklamácie na množstvo a druh tovaru nebudú uznané.
-
V prípade zasielania tovaru prostredníctvom prepravnej spoločnosti je kupujúci povinný tovar prehliadnuť pri prevzatí zásielky. Ak kupujúci zistí mechanické poškodenie tovaru alebo nekompletnosť zásielky (počet balíkov a ks) podľa prepravného listu, bez odkladu kontaktujte prepravcu a spíše zápis o škode. Následne kontaktuje reklamačné oddelenie predávajúceho kde bude reklamácia tovaru na základe o škode ďalej riešená.
-
Reklamácie na tovar v nepoškodenom balení a reklamácie na zjavné vady (poškrabanie, prasknutie, zlomenie,...) akceptujeme do 48 hod. po prevzatí zásielky.
-
Kupujúci je povinný predávajúcemu reklamovať chyby tovaru bez zbytočného odkladu.
3. ZÁRUČNÁ DOBA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY
-
Na tovar sa vzťahuje záručná lehota 24 mesiacov od dňa predaja spotrebiteľovi.
-
Ak je na tovar poskytnutá záruka, musí byť vada oznámená a nároky vyplývajúce z vady tovaru uplatnené do konca tejto záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.
-
Na niektorých výrobkoch uvádzame dobu spotreby. Uvedená doba je označením obdobia, počas ktorého výrobca zaručuje bezproblémové použitie výrobku. Táto doba sa nezhoduje so záručnou dobou.
-
Dĺžka záručnej doby je uvedená na záručnom liste.
-
Predávajúci neposkytuje záruku na kompatibilitu distribuovaných komponentov a produktov, mimo kombinácií garantovaných výrobcami daných komponentov a produktov.
-
Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
-
Závady vzniknuté behom tejto doby chybou výroby alebo vadou materiálu budú bezplatne opravené.
4. PREVZATIE VADNÉHO TOVARU
-
Miesto reklamácie – ak má výrobca na území SR autorizované servisné strediská, tak miesto reklamácie je príslušný servis. V opačnom prípade je miestom reklamácie IKARO,s.r.o. Náklady na dopravu do miesta reklamácie, ako aj náklady na dopravu z miesta reklamácie ku kupujúcemu znáša kupujúci.
-
Potrebné dokumenty – záruku možno uplatniť iba v prípade vrátenia chybného tovaru v pôvodnom obale s príslušenstvom, spolu s kópiou dodacieho listu alebo záručného listu s popisom chyby. Pri nesplnení týchto podmienok nebude tovar prevzatý na reklamáciu.
5. VYLÚČENIE ZO ZÁRUKY A ODSTRÁNENIE ZÁVADY
-
Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru a neposkytuje záruku v zmysle týchto Všeobecných obchodných podmienok, ak má tovar odstránené alebo poškodené výrobné číslo, ak bol mechanicky poškodený po jeho prevzatí, poškodený v dôsledku prevádzkovania v nevhodných podmienkach, vystavený chemicky agresívnemu prostrediu, vysokej teplote elektrickému alebo magnetickému poľu, ak má odstránenú plombu alebo ak bol poškodený živelnou pohromou alebo nevhodnou obsluhou.
-
Počas záruky zaistí predávajúci alebo poverená servisná organizácia odstránenie poruchy výrobku. Vyhradzuje si právo nahradiť neopraviteľný dielo dielom podobným alebo s rovnakými technickými parametrami alebo vymeniť tovar za nový. V prípade výmeny sa nepredlžuje dĺžka záruky ale pokračuje pôvodná. Nárok na zľavu nevzniká. Záruka sa predlžuje len o čas, počas ktorého bol tovar na reklamačnom oddelení.
-
Pri neoprávnenej reklamácií učtujeme manipulačný poplatok vo výške 10 Eur bez DPH, prípadne všetky náklady s reklamáciou spojené. V prípade, že kupujúci neprevezme reklamáciu do 30 dní od jej vybavenia, bude mu účtované skladné 2 Eurá/deň
6. SPOTREBNÝ MATERIÁL - ŠPECIFICKÉ REKLAMAČNÉ PODMIENKY (do tejto kategórie patria všetky žiarovky, výbojky, batérie, náplne do tlačiarní (tonery, cartridge), pásky. Záručná doba v trvaní 6 mesiacov.)
Hewlett-Packard
-
kazeta obsahuje 90% a viac pôvodnej hmotnosti farbiva,
-
Kazeta nebola otváraná a nie je mechanicky poškodená,
-
Kazeta nebola opätovne plnená,
-
Expirácia kazety ešte neuplynula,
-
Kupujúci predloží vzorku tlače, ktorá dokumentuje vadu a podrobný popis vady,
-
Kupujúci zabezpečí trysky pred zasychaním.
CANON
-
na tlačové hlavy sa vzťahuje všeobecná záručná doba v dĺžke trvania 6 mesiacov pri použití Canon náplne, alebo max. 4 výmeny originál Canon náplní,
-
z cartridge nesmie byť spotrebované viac ako 1/10 náplne, v prípade toneru 2/10 náplne,
-
je nutné priložiť skúšobný výtlačok,
-
technické informácie a odpovede na najčastejšie otázky nájdete na stránkach http://www.canon.cz/faq.
EPSON
-
na spotrebný materiál záručná doba v dĺžke trvania 6 mesiacov,
-
z cartridge nesmie byť spotrebované viac ako 1/10 náplne, v prípade toneru 2/10 náplne,
-
je nutné priložiť skúšobný výtlačok,
MINOLTA
-
na spotrebný materiál záručná doba v dĺžke trvania 6 mesiacov,
-
z toneru nesmie byť spotrebované viac ako 2/10 náplne,
-
je nutné priložiť skúšobný výtlačok,
-
reklamáciu na výrobky MINOLTA prosím uplatňujte v autorizovaných servisoch pre MINOLTU uvedených na našej stránke
SAMSUNG
-
na spotrebný materiál záručná doba v dĺžke trvania 6 mesiacov Z toneru nesmie byť spotrebované viac ako 2/10 náplne,
-
je nutné priložiť skúšobný výtlačok,
LCD monitory (ak nie sú bližšie špecifikované podmienky dané výrobcom, platné sú nasledovné špecifikácie):
Biele body:
-
viac ako 8 subpixlov jednej farby, minimálna vzdialenosť 15 mm,
-
viac ako 2 prípady, keď vypálené subpixle sú vedľa seba,
-
červené, zelené a modré subpixle jedného pixla sú zle osvetľované súčastne
Tmavé body:
-
viac ako 8 subpixlov jednej farby, minimálna vzdialenosť 5 mm,
-
viac ako 2 prípady, keď vypálené subpixle sú vedľa seba,
-
červené, zelené a modré subpixle jedného pixla sú zle osvetľované súčastne
Pri tovare typu software sa záruka vzťahuje výhradne na fyzickú nečitateľnosť médií. Okamžikom odstránenia ochranných prostriedkov (adjustačnej fólie, pečatí a i.) sa Odberateľ stáva oprávneným licenčným užívateľom zakúpeného tovaru a zároveň tovaru, ktorý už nie je možné vrátiť Dodávateľovi.
Produkty CPU BOX treba odovzdať kompletné, vrátane pôvodného chladiča.
Reklamácie matičných dosiek budú prijaté len so zadnou plechovou krytkou. V prípade reklamácie novej matičnej dosky prosíme dodať komplet príslušenstvo. Socket musí byť zakrytý krytkou.
Iné špecifické reklamačné podmienky, Vám budú zaslané na požiadanie.
7. Záverečné ustanovenia
-
Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť všetkých obchodných vzťahov, ktoré spoločnosť IKARO,s.r.o. vytvára.
-
Ustanovenia reklamačného poriadku nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom podpísania Zmluvy o obchodných vzťahoch. V prípadoch, kedy Odberateľ neuzavrie s Dodávateľom Zmluvu o obchodných vzťahoch, a obchodný vzťah vznikne okamihom potvrdenia objednávky zo strany Dodávateľa, Odberateľ týmto momentom súhlasí s reklamačnými podmienkami Dodávateľa.
-
Dodávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú Odberateľovi v prípade, ak Dodávateľ zistí, že výrobca, resp. distribútor reklamovaného tovaru, od ktorého Dodávateľ tovar kúpil, nie je schopný v dôsledku insolventnosti podniku (vyhlásenie konkurzu na majetok úpadcu, likvidácia podniku bez právneho nástupcu) vybaviť reklamácie v zmysle dojednaných obchodných podmienok. V takom prípade si Dodávateľ vyhradzuje právo reklamovaný tovar bez vybavenia reklamácie Odberateľovi vrátiť.
|